1 Haziran 2016 Çarşamba

..::GÖREV ve ÇALIŞMALARIMIZA...((( Che )))=Cami Hizmet Evi Merkezli ve ''' Çok Yönlü ''' Devam Etmekteyiz.Tabelacı İMAM : Mustafa OSMANOĞLU.

...***İSTANBUL***....07 Ağustos 2016 PAZAR Günü...Bir Başka Güzeldin...((( Che ))):::Mustafa OSMANOĞLU
...NEREDEN GELDİK...NEREYE GİDİYURUZ..!?!.'''Bana Küçükken, Nereye Gidiyorsun...? Diye Soranlara ; SANA DOĞRU GELİYORUM...''' Diyordum..Mustafa  OSMANOĞLU.***.O'na Doğru GİDİYORUZ...***.
...27.06.2016 Pazartesi Günü..Cemaatimizden Bir Gurup Camimiz Bahçesinde Sohbet Ederken...Mustafa Hoca( OSMANOĞLU)
...CAMİMİZ BAHÇESİNDEN ; ..((( Che )))'nin Görünüşü..Mustafa OSMANOĞLU
...2005 Yılında ***AKŞAM KUR'AN KURSU***Talebelerinin Yaptıkları...Çeşitli Resim-Bilgi ve Belgeleri Yazdıkları  Ve 2007 Yılında ((( Che ))) Girişine Astığımız PANOMUZUN ;14.06.2016 SALI Günü Hali...
HAYY'din...Sayın BAŞKANLARIMIZ Onları BİZ NAKAVT Edelim..!?!.((( Che ))):::42 Yıllık Camii İmamlarından,Tabelacı  İMAM : Mustafa OSMANOĞLU'''Mim Reklam'''.
..06.06.2016 Pazartesi Günü..01 RAMAZAN 1437..Bütün İSLAM-İNSANLIK Alemine Hayurlı-Mütemeyyenü-Mübarek Olsun...((( Che ))):::Mensupları Adına:::Mustafa OSMANOĞLU
,,,BURASI İMTİHAN DÜNYASI...((( Che ))):::Tabelacı İmam : Mustafa OSMANOĞLU
...03 Haziran 2016 CUMA...Bütün İSLAM-İNSANLIK Alemine Hayırlar Getirmesini , Alemlerin Rabbi Hz.ALLAH c.c. Huu'dan Dileriz...
...((( Che ))):::Mensupları Adına  ; Mustafa OSMANOĞLU
...Kanal 12 'de ; Hilafet ve HALİFELİK Konusunda ( 01.06.2016 çarşamba Günü ) Sohbet veren Hoca efendiyle , Tanışmak ve Bazı Konularda İstişare  Yapmak İstiyorum...((( Lütfen Tanıyanlar Bana  Bu Huusda Yardımcı Olsunlar..cep tel : 0 555 544 96 86 Mustafa OSMANOĞLU..))).
...15 Ekim 2015 Perşembe Günü ; AKRA Fm.'de Söylenen :  ''' Benim Şeyhim İMAM Oldu::'''İlahisi Eşliğinde:::((( Che ))) ve Çevresini Gösteren VİDEOMUZ:::Mustafa OSMANOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder